Als duurzaam merk hopen wij natuurlijk zo min mogelijk retouren te ontvangen. Check daarom altijd eerst goed het maattabel, deze vind je terug op de productpagina's.
Is je aankoop echt niet als verwacht en kun je er ook niemand anders meer blij mee maken? Volg dan onderstaande stappen om je pakket te retourneren.
Wilt u een retourzending aanmelden klik dan op de onderstaande link.
Retour formulieren klik hier
De verzendkosten van ons retour label zijn €6,95 (NL) €9,95 (BE) €9,95 (DE).
Wil je geen gebruik maken van ons retour label dan kun je het pakketje zelf terugsturen naar het adres dat op de pakbon staat (de retour kosten van PostNL / DHL / DPD / UPS zijn voor de klant, verzenden met ons retourlabel is dus iets goedkoper).
Retouradres:
t.a.v. Ammehoela Retour
Montapacking
Watermolen 9
4751VK Oud Gastel NL
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender en niet vergoed. Bewaar je track & trace code goed, mocht je pakketje niet aankomen dan kun je dit bewijzen.
Retour informatie:
“You wear it, you buy it.” Kleding / accessoires mogen uiteraard worden gepast. We nemen geen artikelen terug in ontvangst die zijn gedragen, beschadigd geraakt door onjuist gebruik of artikelen die langer dan 14 dagen* na ontvangst worden teruggestuurd.
* Sale items dienen binnen 14 dagen te worden geretourneerd. Dit omdat de sale binnenkort zal stoppen. Sale items met korting van 60% of meer kunnen niet geretourneerd worden.
* surprise sale items kunnen niet geretourneerd worden
Zorg ervoor dat alle items in nieuwstaat verkeren (niet gedragen en onbeschadigd). Alle items moeten in originele staat worden terug gestuurd, inclusief plastic zakje / label etc.
Wij kunnen geen retouren accepteren van aankopen die gedaan zijn bij onze verkooppunten. Hiervoor verwijzen wij je graag naar het desbetreffende verkooppunt.
Geld terug?
Wij zorgen ervoor dat het bedrag voor de geretourneerde items zo snel mogelijk terug gestort zal worden op je bankrekening. Het kan, afhankelijk van jouw bank, tot 3 tot 7 werkdagen duren voordat de terugbetaling op jouw rekening staat. Stuur je een volledige bestelling terug? Dan worden ook de verzendkosten van de bestelling teruggestort (indien van toepassing). Dit geldt alleen voor de standaard verzending.
Punt van aandacht: Indien de bestelling gratis is verzonden en je wilt een deel van de bestelling retourneren waardoor het uiteindelijke orderbedrag uitkomt onder de gratis verzending grens, dan komt de gratis verzending te vervallen. Deze kosten van €4,95,- zullen in mindering worden gebracht op het retourbedrag.
Omruilen?
Helaas is het niet mogelijk om de aankoop te ruilen voor een andere maat. Onze voorraad is beperkt en maten zijn snel uitverkocht, daarom kunnen wij niet garanderen dat een andere maat nog op voorraad is. Daarom raden wij aan zelf de gewenste items opnieuw te bestellen.
Giftcard / voucher / code:
Je krijgt het bedrag automatisch teruggestort op je code, deze zullen wij per mail versturen. Giftcards / vouchers kunnen niet worden omgewisseld voor geld.
Defect of incorrect item?
Zat er een beschadigd artikel in je bestelling? Of heb je een verkeerd item ontvangen? Vervelend als er zoiets gebeurt! Graag onderzoeken we het probleem en proberen we samen met jou tot een oplossing te komen.
Stuur een email naar [email protected] met de volgende informatie:
1.Een kopie van je aankoopbewijs of ordernummer;
2.Een foto waarop de beschadiging of het defect duidelijk te zien is;
3.Een korte omschrijving van het defect (en hoe het is gebeurd, zo nodig).
Beschadiging:
is een item kapot gegaan binnen een redelijke termijn? Volg dan de bovenstaande stappen. Vervolgens beoordelen wij het defect. Waar mogelijk zullen we altijd eerst proberen een defect of beschadigd item te repareren in plaats van vervangen. Mocht reparatie niet mogelijk zijn dan nemen we altijd contact met je op.